Chomutovský magistrát rozšířil termíny nejvytíženějších přepážkových pracovišť

Redakce 2021-05-27 11:27:00

CHOMUTOV (tz) - Magistrát města Chomutova výrazně rozšířil nabídku termínů pro odbavování klientů. Dospěl k tomu na základě dat z monitoringu elektronického odbavovacího systému. „Vytížení termínů nás přimělo k tomu, abychom klientům nabídli více termínů, na které se mohou objednat, a to po celou dobu úředních hodin, které jsou v pondělí a středu od 8 do 16.15, nebo v úterý a čtvrtek v čase 8 až 13:45 hodin,“ upřesňuje rozšíření kapacity nejvytíženějších přepážkových pracovišť tajemník města Robert Plechatý.

Navýšení je to opravdu markantní. „Registr vozidel nabízí nyní týdně 300 rezervačních míst namísto původních 160, což je o 87 procent více. Dovozy vozidel 116 oproti 80. Klientům, kteří na registru řidičů potřebují vyřídit žádost o řidičský průkaz nebo si jej vyzvednout, mají k dispozici nově 116 rezervačních míst týdně. A největší změny doznal počet míst pro agendu týkající se digitální karty a ostatních úkonů registru řidičů, kdy namísto 40 termínů mají klienti na výběr ze 116, což je neuvěřitelné navýšení o 190 procent,“ má důvod k radosti Bohuslav Peroutka, vedoucí odboru dopravních a správních činností.

Výhody online rezervace jsou nesporné. „Pokud si klienti zarezervují termín své návštěvy, mají přednost a veškeré potřebné úkony si vyřídí bez zbytečného čekání,“ láká občany města k elektronické rezervaci tajemník města Plechatý. Ta má nesporné výhody především v úterky, kdy je pracoviště Registru vozidel vyhrazeno smluvním partnerům a následně objednaným klientům. Občané bez vytvořené rezervace mohou být tak odbaveni až v závislosti na volné kapacitě pracovníků vyřizujících přednostně smluvní partnery a objednané klienty.

Online objednání je snadné. Rezervační systém se nachází na adrese rezervace.chomutov.cz. Zde stačí vyplnit jméno a e-mailovou adresu. Systém následně vygeneruje PIN, kterým se po příchodu na úřad klient prokáže. V budově magistrátu ve Zborovské ulici k tomu slouží dva terminály v přízemí, nebo ve 3. patře. Každý z terminálů slouží k odbavení klientů konkrétní agendy. Ten v přízemí je určen pro občanské a cestovní doklady, evidenci obyvatel a matriku. Terminál ve třetím patře je pro klienty mířící na registr vozidel a řidičů. Jediná věc, na kterou si klienti při online objednání musí dát pozor, je podmínka, že jednomu objednanému PINu odpovídá pouze jedna osoba s jedním úkonem. V případě nejasností lze využít linku 474 637 111, kde klientům s rezervací poradí.

Foto: MMCH

Napsal(a): Redakce

Komentáře

Nabídky práce

ŘEDITEL/ŘEDITELKA MŠ Peruc

Bližší info na webu obce Peruc. Nástup 1. srpna 2024, přihlášky zasílejte do 17. května 2024.
WWW: https://peruc.cz/
E-mail: podatelna@peruc.cz


ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZŠ A MŠ Vilémov

Bližší informace na webu Obce Vilémov u Kadaně.
Tel.: 474398146
WWW: https://www.obec-vilemov.cz/
E-mail: vilemov@obce-cv.cz

Poslední videa

Valentýnský koncert v žateckém divadle rozněžnil i rozpálil

Klavír Jiří Knotte a housle Milan Brouček... Bravo!

Přehrát video
V 1.A ZŠ P. Bezruče v Žatci děti s učitelkou v kroužku probíraly první vysvědčení

Ve středu 31. 1. 24 se rozdávaly pololetní vysvědčení - přesněji Výpisy vysvědčení. Třídní učitelka 1.A Nikola Martinovská si se svými prvňáčky v poslední hodině po předání o tom povídala...

Přehrát video