Od každého trochu

před třemi týdny  |  Zprávy |   0 komentářů

Také se držíte hesla „od každého trochu“? Možná si říkáte si, že není třeba si nic odříkat, stačí, když budete jíst od každého trochu. Jenže toto tvrzení může být nebezpečné, jednoduše proto, že nemáme všichni stejné stravovací zvyky. Někteří mají jídelníček velmi omezený a našli bychom v něm podstatně méně těch zdravých potravin, než těch nezdravých. Když si takový člověk řekne „od každého trochu“, tak si nepomůže, jeho jídelníček bude stále stejně nevyvážený a časem se to projeví i na jeho zdraví. Takže nejdříve je třeba upravit jídelníček tak, aby byl opravdu pestrý a vyvážený a teprve pak si můžete říct „od každého trochu“. Pokud chcete mít jistotu, že jíte tak, aby jídlo podpořilo vaše zdraví, stačí zavolat. Telefonní číslo máte uvedeno pod tímto článkem.

 

Podle hesla od každého trochu je připraven i můj dnešní recept. Troška masa, troška zeleniny, troška brambor, troška koření. Ve výsledku je to výborné a vyvážené jídlo.
Zelené fazolky s mletým hovězím masem
Suroviny na 2 porce: zelené fazolky – 300 g, mleté hovězí maso – 250 g, 1 cibule, 2 rajčata, pepř, muškátový oříšek, sůl, 2 lžíce kvalitního oleje, brambory – 300g.
Příprava: Začneme s přípravou masa. Nejdříve na trošce oleje osmahněte nakrájenou cibuli a na ní pak mleté hovězí maso. Maso osolte a opepřete a opravdu dobře osmahněte, aby mělo pěknou brvu. Pak přidejte oloupaná a nakrájená rajčata. Ty dodají vláhu. Pokud by se vám směs zdála příliš suchá, můžete přidat trochu masového vývaru. A nakonec přidejte fazolky. Ty předem blanšírujte – jestli nevíte jak, podívejte se do receptu z minulého týdne. Můžete použít i fazolky mražené, ty vhoďte mražené do vařící vody, jen co povolí, je sceďte a propláchněte studenou vodou. Vše společně prohřejte a chuť dolaďte strouhaným muškátovým oříškem. Podávejte s vařenými bramborami.
Nutriční hodnoty  na 1 porci: 353 kcal, 11 g tuků, 32 g bílkovin, 30 g sacharidů, 7 g vláknina
Vlastnosti receptu: Je to skvěle vyvážené jídlo. Prakticky stejné množství sacharidů jako bílkovin, jedna třetina tuků a 7 g vlákniny.  Samotná příprava také nezabere příliš mnoho času. Takže to může být jak oběd, tak večeře. Vhodné je i pro diabetiky, i pro lidi s celiakií.
Jste na cestě k zdravému životnímu stylu? To je skvělé, na vaší cestě vás ráda podpořím. Nebudu vás nutit pít koktejly na hubnutí, ale naučím vás jíst. Potom už nebudete muset držet žádnou dietu. Zavolejte na 777151594 a domluvte si termín první konzultace.  Bude ZDARMA.

 

 

Sdílet: Facebook

Tisknout článek

0/5 bodů (0 hlasování)

Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Váš komentář

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Potvrďte, že nejste robot: