Více úředníků na radnici

před dvěma roky  |  Zprávy |   0 komentářů

Žatec – O šestnáct nových pracovníků posílí tým zaměstnanců Městského úřadu Žatec. Důvodem je navýšení úřednické agendy jak ve státní správě, tak i v samosprávě. Na jejich platy bylo uvolněno 3,5 milionu korun.

 

Žatecké radnici v současné době zaměstnává 93 pracovníků a dva stálé pracovníky na dohodu o pracovní činnosti, kteří se nezobrazují v organizační struktuře. Celkem tedy má 95 zaměstnanců. Po navržené změně by měl jejich počet vzrůst na 109 lidí.
„Důvodem změny organizačního řádu bylo navýšení jednotlivých agend a to v samosprávě i ve státní správě. V rozpočtu města je na organizační změny, na platy, vázána částka 5 milionů korun, která je plně dostačující. Rozpočtová změna byla provedena na 3,5 milionu korun,“ sdělil nám Petr Vajda, tajemník městského úřadu.
Šestnáct nových zaměstnanců má posílit všechny odbory kromě dopravního. Nově vzniká též kancelář úřadu, pro niž se nyní hledá vedoucí a čtyři lidé pro pozice referentů, právní administrativy a manažera dotací. Kancelář bude mít v působnosti kulturu a cestovní ruch, právní oddělení, dotace a školství. Nové zaměstnance nyní město shání, nastoupit by podle plánu měli od 1. dubna. V rámci organizační změny se rovněž dosavadní odbor vnitřních věcí přejmenoval na odbor správních činností, jeho vedoucí dále zůstává Helena Šmeráková.

 

 

Sdílet: Facebook

Tisknout článek

0/5 bodů (0 hlasování)

Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Váš komentář

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Potvrďte, že nejste robot: