V pořadí třetí úsek cyklostezky povede po pravém břehu řeky od budovy Povodí Ohře až k mostu, který vede k hlavnímu vlakovému nádraží. Úsek má měřit osm set metrů. Město na jeho vybudování opět obdrželo dotaci od Státního fondu dopravní infrastruktury jako v případě výstavby dvou předchozích úseků. Dotace pokryje 85% z celkové částky 3,5 milionu korun, na něž další část cyklostezky vyjde. Dokončena by měla být do poloviny letošního prosince. Asfalt stezky bude vhodný nejen pro cyklisty, ale také pro in-line bruslaře jako tomu je u předchozích úseků. Nově budovaná část s nimi bude propojena přes Husitské náměstí. Sportovci se po jeho překonání budou moci vydat rovně uličkou U Oharky na Okurkové náměstí u čerpací stanice Benzina. Dále pak k řece po pravém břehu, který v nedávné době prošel velkou revitalizací, až k lávce u koupaliště. Za ní se mohou napojit na úsek cyklostezky, který byl jako první vybudován již ve druhé polovině roku 2013. Dostanou se však na něj také z Husitského náměstí, přes železný most, kdy kousek před uhelnými sklady odbočí ze silnice doleva na cyklostezku. Vznikl tak jakýsi uzavřený sportovně-relaxační okruh okolo řeky. Další úsek cyklostezky pak vede k železničnímu mostu u Libočan, propojení mezi těmito dvěma úseky však zatím vedou pouze po přírodní cestě. Po dokončení prací na třetím úseku cyklostezky, budou její dosud postavené části měřit přibližně 2,5 km. Propojují je mezi sebou silnice a málo frekventované cesty.
Do výstavby dalších úseků cyklostezky Ohře se chce pustit Ústecký kraj. Jako jedno z prvních by mělo vzniknout propojení Poláků a Nové Vísky u Rokle, kde v současnosti musí cyklisté jet po frekventované silnici na tahu Žatec – Kadaň. Kraj plánuje také výstavbu jejích částí mezi Nechranicemi a Žatcem – kolem Stroupče do Přívlak a dále v lokalitě mezi Březnem a městem Louny. Zatím však ještě nebylo rozhodnuto, kdy by se stavební práce měly rozběhnout.