Na e-shopu Alzy už jsem několikrát nakupoval. Vždy bez problémů. Z poslední zkušenosti mám ale noční můru. Objednal jsem a hned kartou zaplatil mobil za cca 23 tisíc korun. Při objednávání a placení ani slovo o tom, že mobil nemají skladem. Když mi po 10 dnech nepřišel ani e-mail, že peníze dorazily nebo že přijali objednávku, volal jsem na info linku. Bylo mi řečeno, že mobil není skladem a naskladnit by ho měli za 4 dny. Po čtyřech dnech se stále nic nedělo, tak opět volám na info linku. Zase stejná písnička: „mobil ještě nemáme na skladě“. Došla mi trpělivost, tak jsem objednávku zrušil přímo u operátora. Prý to tak stačí, tvrdil. Opět žádné potvrzení od Alzy, že je objednávka zrušena. Takže další telefonát na info linku. Podle operátora nějaká chybka v systému neumožňuje objednávku zrušit, takže je stále aktivní. Ale nemám se bát, peníze mi prý do tří pracovních dnů vrátí. Pro klid duše zkouším tedy objednávku stornovat sám na e-shopu. Konečně se prokoušu rozličnými kravinami ke konci a bliká na mě nápis „zrušit objednávku“. Radostně na něj kliknu. Bohužel, radost byla předčasná. „Nepodařilo se objednávku stornovat“, přečtu si na obrazovce. A návod, jak postupovat, aby se to podařilo, nikde.
Nezbývá tedy než doufat, že se renomované firmě, která je v on-line světě jako doma, nakonec podaří tak složitá věc, jako storno objednávky. Držím jí - ale hlavně sobě - palce. A všem radím: Nikam neposílejte předčasně své peníze. Ani do firmy, se kterou jste už v minulosti několik obchodů, ke vzájemné spokojenosti, uzavřeli. Jinak riskujete zážitek vpravdě mimozemský.
PS: Po usilovném snažení se konečně podařilo objednávku stornovat a od Alzy přišlo v pátek 10. července potvrzení, že mi peníze do 5 pracovních dnů vrátí na účet. Bude to o 387 Kč méně, než jsem jim 27. června 2020 zaplatil.
Napsal(a): Otto Urma
Pozvání Mirky Farkasové na Štědrý den 24. 12. 2024.
Přehrát videoZlatá neděle 22. 12. se nesla v Žatci ve znamení zpívání koled - v podloubí u Ramon café, tradice, za kterou stojí mj. ŽOK :-)
Přehrát video