Klášterec - Město má nové logo a identitu. K hlavním změnám v městském vizuálu dojde s přelomem roku, poté postupně.
Klášterec se dosud prezentoval jako „město porcelánu“, cílem nové identity bylo však podpořit i další atributy, které město reprezentují a odrážejí jeho směřování do budoucna. „Máme zde tři léčivé prameny a naší snahou je postavit na nich kulturu lázeňství. Kromě toho tu je nádherná příroda nebo zámek. Rádi bychom, aby nová forma komunikace podpořila v obyvatelích pocit hrdosti a jasně promlouvala i k návštěvníkům,“ komentoval starosta města Štefan Drozd cíle soutěže.
Úkolem soutěžících bylo vystihnout charakter města a propsat jej do identity, která sjednocuje aktivity Klášterce a jeho příspěvkových organizací, je nadčasová a přehledná. Cíle soutěže nejlépe naplnil návrh od studia Colmo, které vytvořilo identitu s výrazným prvkem v podobě vlnek. „Novou značku města Klášterce nad Ohří jsme koncipovali jako čistě typografickou. Reflektuje zásadní atributy města a těmi jsou tři léčebné prameny, tvarosloví známých výrobků porcelánky Thun, meandry řeky Ohře či okolní kopce Doupovských a Krušných hor. Zároveň naznačuje budoucí vývoj města, který směřuje k uvolněné lázeňské destinaci s aktivním odpočinkem,“ popisuje principy identity Miroslav Roubíček ze studia Colmo.
Pro kláštereckou identitu designéři navrhli písmo na míru Kyselka. Hlavní barvy červená a zelená vycházejí z ikonické fasády zámku a okolní přírody.
Porota koncept ohodnotila jako harmonický a ocenila jeho marketingový potenciál. Autoři doplnili vizuální styl o tematické ilustrace a copywriting, který je vždy postavený na třech slovech.
„Všechny komponenty spolu dobře pracují a návrh má potenciál oslovit široké spektrum věkových a cílových skupin,“ doplňuje Jana Vinšová, ředitelka organizace Czechdesign. Identita působí uceleným dojmem, je nadčasová a dobře se s ní bude pracovat a implementovat do jednotlivých výstupů komunikace.
Nová vizuální identita se propíše do veškeré komunikace města jak směrem k jeho obyvatelům, tak i návštěvníkům. Ambiciózní implementace počítá s redesignem sociálních sítí, webové prezentace, radničního zpravodaje Klášterecké vlny, označení budov radnice a kulturního centra, orientačního systému zámeckého parku, sítí sdílených kol či změnou produktů městského merchandisingu. Nová komunikace je připravena i pro budoucí směřování k rozvoji lázeňství. První ozvěnou představení nové identity bylo v tomto roce slavnostní rozsvícení vánočního stromu. Plná obměna komunikačních materiálů proběhne v první polovině roku 2024.
Autory nové značky a vizuální identity města Klášterce nad Ohří jsou Miroslav Roubíček a Tereza Drábková. Studio Colmo má zkušenosti s prací pro velké i menší klienty z komerční a kulturní sféry. Vytvořili např. vizuální identitu pro města Nymburk a Kadaň či pro hudební festival Pražské jaro. Věnují se i tvorbě publikací, periodik, výstavní grafiky a digitálních produktů.
Soutěž proběhla jako uzavřená, dvoufázová a na základě pečlivé rešerše do ní bylo vyzváno pět účastníků. Kromě grafického konceptu identity a loga museli soutěžící odevzdat i návrh tiskovin, propagačního předmětu nebo lokálního zpravodaje. Do druhého kola postoupila studia Büro Milk, Colmo a Vaněk.studio.
Všichni účastníci za svůj návrh obdrželi skicovné, vítězné studio pak zakázku na dopracování vítězného návrhu, implementaci finálního konceptu a vytvoření grafického manuálu vizuální identity města Klášterec nad Ohří.
Napsal(a): Redakce
Náplň práce: průvodcovské služby s komentovanými prohlídkami * zpracování účetních dokladů (evidence skladu, pokladny apod.) * účast na veletrzích cestovního ruchu a kulturních akcích ve městě * aktualizace webových stránek muzea a fb * obnova a realizace expozic muzea.
Požadujeme: SŠ vzdělání zakončené maturitou * dobré komunikační dovednosti * základní znalost AJ * znalost NJ výhodou * praxe v cestovním ruchu výhodou * samostatnost, ochota učit se novým věcem.
Nabízíme: zázemí stabilní firmy * odpovídající mzdové ohodnocení * zajímavou práci * benefity v rámci sociálního programu.
Kontakt: Ing. Milan Vlček
Tel.: 415733207
WWW: https://www.chmelarstvi.cz/images/aktuality/chmelarstvi-prace_170x150_c19oprava.pdf
E-mail: prace@chmelarstvi.cz
Náplň práce: obsluha a programování CNC obráběcího centra (soustruhu) * stanovení obráběcích parametrů a sestavení nástrojů a materiálů * kontrola nastavení strojů a kontrola nástrojů, kontrola průběhu práce během výrobního procesu * provádění kontrolního měření vyráběných součástek pomocí různých měřících a zkušebních přístrojů.
Požadujeme: SŠ/SOU vzdělání - technické strojní * znalost řídícího systému Fagor * znalost čtení technických výkresů * schopnost samostatně určit technologický postup soustružení a zvolit potřebné nástroje a materiály.
Nabízíme: zázemí stabilní firmy * odpovídající mzdové ohodnocení * zajímavou práci * benefity v rámci sociálního programu.
Kontakt: Ing. Milan Vlček
Tel.: 415733207
WWW: https://www.chmelarstvi.cz/images/aktuality/chmelarstvi-prace_170x150_c19oprava.pdf
E-mail: prace@chmelarstvi.cz
Náplň práce: výroba a montáž česacích linek * zámečnické a svářečské práce. Požadavky: SOU/SŠ vzdělání technické * svářečský kurz na kyslíko-acetylenové svářování plamenem * svářečský průkaz na svařování elektrickým obloukem v ochranné atmosféře.
Nabízíme: zázemí stabilní firmy * odpovídající mzdové ohodnocení * zajímavou práci * benefity v rámci sociálního programu.
Kontakt: Ing. Milan Vlček
Tel.: 415733207
WWW: https://www.chmelarstvi.cz/images/aktuality/chmelarstvi-prace_170x150_c19oprava.pdf
E-mail: prace@chmelarstvi.cz
Klavír Jiří Knotte a housle Milan Brouček... Bravo!
Přehrát videoVe středu 31. 1. 24 se rozdávaly pololetní vysvědčení - přesněji Výpisy vysvědčení. Třídní učitelka 1.A Nikola Martinovská si se svými prvňáčky v poslední hodině po předání o tom povídala...
Přehrát video