Louny – K velké rošádě dojde od 1. srpna v rámci reorganizace struktury Městského úřadu v Lounech. Podle vedení přinesou změny pro městský rozpočet velké úspory. Z devíti odborů městského úřadu budou čtyři zrušeny. Jedná se o odbor místního hospodářství, odbor rozvoje města a správy budov, odbor životního prostředí a stavební úřad. Všichni tři vedoucí výše uvedených odborů, Miloslava Kalivodová, Ivana Hádková a Petr Čekal, pak dostali ke konci července 2012 výpověď.
Stavební odbor přišel o svého vedoucího při leteckém neštěstí. Nově pak budou vytvořeny odbory správy majetku, který podle rozhodnutí rady města dočasně povede M. Kalivodová a odbor stavebního úřadu a životního prostředí bude zatím vést Kateřina Aksamitová. Agendy zrušených čtyř oddělení převezmou další odbory. Pod odbor správy majetku spadne oddělení majetkové, oddělení dopravy a veřejného pořádku a oddělení rozvoje a správy majetku. Novinkou také je to, že odbor správy majetku povede vedoucí, který by měl mít právnické vzdělání. Radnice tímto krokem vyřeší problém s chybějícím advokátem, o němž se vedly dlouhé spory. Tajemnice radnice Renáta Čapková uvedla, že tato část Městského úřadu Louny bude mít 19 zaměstnanců a poteče sem velké množství peněz. Oddělení životního prostředí, jež povede Jiří Čáp a oddělení stavebního úřadu budou částí odboru stavebního úřadu a životního prostředí.
Od srpna se tedy zeštíhlí počet odborů města na sedm. Podle starosty Radovana Šabaty si mohou úředníci radnice oddychnout, jedná se o poslední krok v personálních změnách a úsporných opatřeních. „Nebudou už propuštěni žádní řadoví zaměstnanci, jen dojde k jejich stěhování v rámci změny odborů. Ročně tímto zeštíhlujícím krokem radnice ušetří 1 100 000 korun na mzdách,“ uzavřela reorganizaci radnice tajemnice Renáta Čapková.