Logit: zdraví našich zaměstnanců je prioritou, situaci nepodceňujeme

Alla Želinská 2020-03-20 12:52:00

Zavedli jsme velmi přísná opatření, říká ředitel Logitu Martin Chlup. Naposledy do mateřské firmy v Itálii jel v únoru, ještě před vypuknutím epidemie.

Současná situace s koronavirem se samozřejmě dotýká i provozu Logitu v Hlubanech u Podbořan. Logit je společností patřící do italského koncernu RadiciGroup, konkrétně divize Fibres (umělá vlákna).

„Jsem si vědom toho, že u mnoha lidí může italská firma v jejich blízkosti vzbuzovat určité obavy. Jsem rád, že mohu využít této příležitosti a pokusit se všechny uklidnit. Situaci bereme od počátku velmi vážně. Zdraví a bezpečnost našich lidí i lidí v našem okolí je pro nás prioritou,“ ujišťuje ředitel Logitu Martin Chlup.

Podle jeho slov vedení podniku pečlivě vyhodnotilo jednotlivá rizika a zavedlo ihned velmi přísná opatření. „Prioritou je pro nás omezení rizika zavlečení nákazy ať už zvenčí (řidiči, externí firmy, návštěvy, ...), tak zevnitř (přenos mezi zaměstnanci). Proto jsme již od 24. února zavedli velmi přísná pravidla pro kontrolu řidičů, kteří k nám dovážejí z naší mateřské firmy materiál. Všichni povinně používají roušky a mají zakázaný vstup do vnitřních prostor firmy. Nově jsme u nich od minulého týdne zavedli i kontrolu teploty ještě před vjezdem do závodu,“ upřesňuje M. Chlup. 

Dále je omezen přístup do Logitu pouze pro ty, kteří jsou bezprostředně nutní pro udržení chodu firmy. Dalším opatřením bylo zrušení všech plánovaných návštěv: „A to jak našich lidí, kteří měli vycestovat do mateřské firmy, tak lidí, kteří z mateřské firmy měli dorazit k nám,“ říká ředitel. Poslední návštěva v mateřské firmě proběhla v polovině února, tedy ještě před vypuknutím epidemie.

„Umožnili jsme všem našim zaměstnancům, u kterých to bylo možné, pracovat z domova; naši zaměstnanci, kteří by vykazovali příznaky, mají nařízeno zůstat doma; nastavili jsme pravidla pro pohyb osob v areálu firmy tak, aby byl minimalizován kontakt mezi jednotlivými lidmi a také dodržena bezpečná vzdálenost; nadále udržujeme ve spolupráci s Michaelem Galusem (díky moc za pomoc a ochotu) v provozu naši kantýnu. I když v omezeném režimu tak, abychom omezili maximální počet osob na jednom místě a dodrželi i bezpečné odstupy," popsal některá pravidla Martin Chlup..

Druhou velkou oblastí je ochrana zaměstnanců a informovanost. „Je pro nás klíčové, aby lidé, kteří do práce musí, měli potřebné vybavení (roušky, dezinfekce), a také informace. Proto jsme zajistili tento týden pro všechny naše zaměstnance roušky, aby i ti, kteří z domova pracovat nemohou, byli co možná nejvíce chráněni. Velký dík patří všem dobrovolníkům, včetně mnoha našich zaměstnanců, kteří masky šijí a dávají k dispozici,“ pokračuje M. Chlup.

Na pracovištích v Logitu dále zavedli častější dezinfekci rizikových míst (kliky u dveří, parapety, klávesnice u PC atd.)  „Dodali jsme dezinfekční prostředky pro naše zaměstnance tak, aby bylo možné zajistit dostatečné a účinné mytí rukou. Všem našim zaměstnancům poskytujeme každý den zdarma ovoce, abychom pomáhali posilovat jejich imunitu. Spustili jsme informační kampaň, aby naši zaměstnanci měli maximum informací o koronaviru, o tom, jak chránit sebe i ostatní. Pravidelně vyhodnocujeme přijatá opatření a upravujeme podle potřeby a aktuální situace. Pravidelně předáváme informace našim lidem,“ vypočítává další opatření ředitel Logitu. 

Jeho poděkování patří všem zaměstnancům za jejich obětavý a zodpovědný přístup. Za dodržování pravidel. I díky tomu je možné udržet firmu v provozu i v těchto velmi složitých časech. „Logiťáci, jste skvělí a jsem opravdu pyšný na to, že s vámi mohu pracovat. Závěrem mi dovolte jednu velkou prosbu - držte společně s námi palce našim italským kolegům. Potřebují to,“ obrací se na všechny Martin Chlup. 

Opatření v Logitu:

kontrola řidičů, kteří dovážejí z mateřské firmy materiál – povinně roušky a zákaz vstupu do vnitřních prostor firmy.

kontrola teploty ještě před vjezdem do závodu.

omezený přístup do firmy pouze pro ty, kteří jsou bezprostředně nutní pro udržení chodu firmy

zrušení všech plánovaných návštěv zaměstnanců do mateřské firmy a z mateřské firmy do ČR

umožnění všem našim zaměstnancům, u kterých to bylo možné, pracovat z domova

zaměstnanci, kteří vykazují příznaky, mají nařízeno zůstat doma

nastavená pravidla pro pohyb osob v areálu firmy tak, aby byl minimalizován kontakt mezi jednotlivými lidmi a také dodržena bezpečná vzdálenost

provoz kantýnu v omezeném režimu s minimálním počtem osob na jednom místě a bezpečnými odstupy

Ochrana zaměstnanců a informovanost:

roušky pro všechny 

častější desinfekce rizikových míst (kliky u dveří, parapety, klávesnice u PC, ...)

dodání desinfekčních prostředků pro zaměstnance tak, aby bylo možné zajistit dostatečné a účinné mytí rukou

každý den zdarma ovoce pro všechny zaměstnance

spuštěna informační kampaň o koronaviru, o tom, jak chránit sebe i ostatní

pravidelné vyhodnocování přijatých opatření

pravidelné předávání informací všem pracovníkům

Komentáře

Nabídky práce

ŘEDITEL/ŘEDITELKA MŠ Peruc

Bližší info na webu obce Peruc. Nástup 1. srpna 2024, přihlášky zasílejte do 17. května 2024.
WWW: https://peruc.cz/
E-mail: podatelna@peruc.cz


ŘEDITEL/ŘEDITELKA ZŠ A MŠ Vilémov

Bližší informace na webu Obce Vilémov u Kadaně.
Tel.: 474398146
WWW: https://www.obec-vilemov.cz/
E-mail: vilemov@obce-cv.cz

Poslední videa

Valentýnský koncert v žateckém divadle rozněžnil i rozpálil

Klavír Jiří Knotte a housle Milan Brouček... Bravo!

Přehrát video
V 1.A ZŠ P. Bezruče v Žatci děti s učitelkou v kroužku probíraly první vysvědčení

Ve středu 31. 1. 24 se rozdávaly pololetní vysvědčení - přesněji Výpisy vysvědčení. Třídní učitelka 1.A Nikola Martinovská si se svými prvňáčky v poslední hodině po předání o tom povídala...

Přehrát video